Sveriges Lärare Seniorer i Västerås

Sveriges Lärare Seniorer är för dig som går/gått i pension. Vi erbjuder aktiviteter och forum där vi tillsammans kan umgås och göra roliga saker tillsammans. Som medlem i Sveriges Lärare Seniorer betalar du endast 65 kr/mån i medlemsavgift och har full tillgång till förbundets erbjudanden och förmåner, såsom försäkringar, tidningar, rabatter med mera.

Program för våren 2024

• Träffarna på ”Systrarna Erikssons konditori” blir första onsdagen i varje månad kl 13.30.
    Det blir i år 7 februari, 6 mars, 3 april, 8 maj och 5 juni. Ingen anmälan, bara kom.

• Konstpromenader arrangerade av konstmuseet (guide därifrån) och Friskis och Svettis. Den 21 mars samling vid Råby Centrum kl. 10.00 för att se på konsten i Råby. 1 ½ timmes promenad. Den 11 april samling vid Konstmuseets entré kl. 10.00 för att upptäcka konsten i centrum. Vid frågor ring Gerd    tel. 0704417674.
  • Fashion modevisning blir den 11 april kl. 18.00 Kostnad 100 kr som dras av på dina inköp. Anmäl senast 4 april till Katarina genom att Swisha 100 kr till henne Tel. 0703226040.

• Fonus begravningsbyrå Biskopsgatan 1 tar emot oss den 14 mars kl. 14.00 och informerar om Vita Arkivet och Framtidsfullmakt. Anmäl senast 7 mars till Gerd, tel. 0704417674.

Hoppas vi ses!

Kontakta Sveriges Lärare Seniorer i Västerås:

Gerd Modén - 070-441 76 74
Maud Andersson - 070-338 79 50