Seniorkommitté

Info från Seniorkommittén

Vi vill informera om att vi finns och haft en del verksamhet redan under hösten. Vi har gjort utskick till alla som är organiserade i Sveriges Lärare som pensionär och tillhör Stockholmsavdelningen. Vi hör att många inte fått del av vår information och en orsak kan vara att man inte har en fungerande e-postadress i medlemsregistret eller att det har hamnat i skräppost eftersom det är en massmail.  Det kan också vara så att man hamnat i Skolledarföreningen efter samgåendet mellan Lärarförbundet och Lärarnas riksförbund. Vi kan inte ändra på något där utan bara hänvisa alla till medlemsregistret på telefon 077-515 05 00.

De aktiviteter vi haft i höst har snabbt blivit fulltecknade , även den som återstår. Till våren 2024 kommer vi så småningom med information här på hemsidan och via mejl.

Vi har planera sex stadsvandringar under maj 2024, mer information kommer snart.

Vi som arbetar med detta är de som gjorde det för Lärarförbundet och två som tidigare hörde till LR.

Om du har några frågor angående aktiviteter för seniorer så skicka ett mejl till  seniorer.larare@gmail.com

Hälsningar från Sveriges Lärare Stockholm seniorkommitté

Frågor & svar