Vad kostar medlemskapet för dig som...

Välj det månadsintervall före skatt, som du befinner dig i

Medlemsavgift:

215 kr/mån

Avgift till A-kassa tillkommer och finns det en klubb på arbetsplatsen kan den ta ut en avgift, oftast mellan 5 och 25 kr.

Vi bjuder nya medlemmar på avgiften i 3 månader.

Försäkringar, kollektivavtal och juridiskt stöd

Trygghet kan vara många olika saker. Fallskärm om något händer. Kollektivavtalet som ger schyssta spelregler. Att alltid ha någon att fråga. Förmånliga försäkringar som ger trygghet. Men också redskapen för att bli en ännu bättre lärare.

Kurser och kompetensutveckling

Vi vill skapa de bästa förutsättningarna för dig så att du kan göra ett bra jobb. Hos oss får du kollegialt stöd och yrkesutveckling. Vi ger dig mötesplatser, kurser och inspiration. Välj det som passar dig ur vårt stora utbud.

Verktyg som ger dig stöd i arbetet

Du ska trivas och må bra på jobbet. Vi tar arbetsmiljön på allvar. Som medlem får du tillgång till våra smarta verktyg för att få koll på din löneutveckling och din arbetstid. Har du frågor om vad som gäller ger vi klara besked. Våra ombud och avdelningar är ditt stöd i vardagen och du kan alltid höra av dig till vår medlemsservice. Vi lyssnar och ger råd och stöd.

Förmåner som betalar sig

Vad sägs om ett medlemskap som ger tillbaka minst lika mycket som det kostar? Vår inkomstförsäkring är en viktig trygghetsfaktor om något händer på arbetsmarknaden. För att inte tala om riktigt förmånliga försäkringar. Flera banker erbjuder dig förmånliga lån till villkor du får svårt att matcha på egen hand.

Fyll i dina uppgifter så ringer vi upp dig!