Det är många som ringer till oss just nu och väntetiden kan ibland vara lång. Har du frågor om din faktura kan du läsa mer här. →

Detta är ett inlägg från Digi-bloggen

Årets bästa tips?

Mikaela Sveijer tipsar om att besöka SETT-dagarna för inspiration och tändning för arbetet med digitala verktyg i förskolan.

Veckans tips är kort men väldigt bra. Prata med din chef och be om att få besöka SETT under kommande läsår, antingen SETT Syd eller SETT i Kista. Mässan i all ära, du kommer mötas av den senaste tekniken och vilja ha det mesta. Men det allra bästa på SETT är föreläsningarna (se till att beställa en konferensbiljett så du får tillgång till föreläsningarna). Korta och otroligt inspirerande föreläsningar från verksamheten, hur det faktiskt fungerar i en barngrupp.

Så kommande år - besök SETT! Jag och en av mina kollegor åker imorgon, sista dagen - det ska bli otroligt roligt!

Mikaela Sveijer arbetar som förskollärare på Kids2Home i Uppsala. Ni hittar henne även på Twitter: @IT_trollet.

Kommentera inlägget!