Erbjudande Lärarförbundets kalender

Nu är det dags att beställa Lärarförbundets kalender för läsåret 2020/2021 Liksom förra året är det du själv som anmäler att du vill ha en kalender

Lärarförbundet i Kalmar vill fortsätta att erbjuda sina yrkesaktiva medlemmar en gratis kalender.

Vi vill samtidigt tänka mer miljövänligt och på den ekonomiska aspekten. Det är medlemmarnas pengar som används för att köpa in kalendrarna och ju färre kalendrar som blir över desto mindre pengar går förlorade. Samtidigt sparar vi på miljön om vi slipper slänga överblivna kalendrar.

För beställning av kalendrar använder vi oss av samma system som för anmälan till medlemsaktiviteter.

Kontakta ditt ombud om du behöver hjälp med nedanstående beskrivning av hur du beställer din nya kalender.

Gör såhär för att beställa din kalender: Du kan bara beställa en kalender till dig själv och endast på följande sätt: Logga in på Lärarförbundets hemsida. Klicka på rubriken Kurser och sedan på underrubriken Kalendarium. Gå till funktionen Välj avdelning för att se aktuella tillfällen, sök på Kalmar, därefter Uppdatera listan. Leta upp ”Kalender ht 2020” i listan och klicka på aktiviteten. Klicka på Anmäl dig själv här, kontrollera att dina uppgifter stämmer. Avsluta med att klicka på Skicka.

Senaste datum att beställa kalendern är onsdagen den 27 maj.

Du får ett mail när kalendrarna finns på expeditionen för avhämtning, utlämningen kommer att ske utomhus i vår/sommar. Självklart kan ni organisera hämtningen så att flera kalendrar hämtas samtidigt. Vi kommer då att be om namn på vem/vilka som har beställt.