Årsmöte 2020 uppdatering av underlag för beslut

Fredag 28 februari 2020, Calmar Stadshotell. Årsmötet startar kl. 18.00, därefter buffé och quiz.

Årsmöte för Lärarförbundets avdelning Kalmar.

Vid årsmötet genomförs val till styrelsen, revisorer, valberedning, Förbundsråd och Avtalsdelegation SKR.

Mötet beslutar också om mål, verksamhetsplan och budget för avdelningen. Föredragning av verksamhetsberättelsen och visning av verksamhetsfilmen.

Samtliga handlingar som är underlag för beslut finns på Lärarförbundets lokala hemsida fr. o.m 14 februari.

Efter årsmötet bjuds alla medlemmar som har deltagit på mötet till buffé och quiz. Alkoholfri dryck ingår i buffén, övrig dryck betalar var och en själv.

Medlemmar som önskar delta på kvällens aktivitet måste vara på plats kl. 18.00, det är inte möjligt att ansluta till buffén.

Du kan bara anmäla dig själv och endast på följande sätt: Logga in på Lärarförbundets hemsida. Klicka på rubriken Kurser och sedan på underrubriken Kalendarium. Gå till funktionen Välj avdelning för att se aktuella tillfällen, sök på Kalmar, därefter Uppdatera listan. Leta upp Årsmöte Kalmar 2020 i listan och klicka på aktiviteten. Kontrollera att dina uppgifter stämmer. Avsluta med att klicka på Skicka.

Anmälan senast 13 februari. Du är antagen när du får ett bekräftelsemail om antagning.

Tänk på att det är medlemmarnas pengar som används för att genomföra aktiviteten. Avanmäl dig omgående om du får förhinder så att möjlighet till anmälan kan ges till annan medlem.

Välkommen!