Inbjudan till konferensen "Solidaritet i praktiken"

Konferensen "Solidaritet i praktiken" den 4-5 november riktar sig till dig som vill engagera dig i att utveckla medlemsengagemang med internationella perspektiv i din roll som ombud eller förtroendevald på din arbetsplats, i din avdelning/riksorganisation eller något av de regionala nätverken.

Konferensen Solidaritet i praktiken - medlemsengagemang med internationellt perspektiv, skulle hållits i Stockholm i april. Nu vill vi ställa om och skapa en ny möjlighet att mötas, dela erfarenheter och lära nytt av varandra, denna gång i en digital konferens.

Vi välkomnar dig som är intresserad av att utveckla medlemsengagemang med internationella perspektiv i din roll som ombud eller förtroendevald på din arbetsplats, i din avdelning/riksorganisation eller något av de regionala nätverken. Preliminärt program bifogas. Oavsett om du har anmält dig i våras eller kommer ny nu behöver du anmäla dig.

Du är betydelsefull för Lärarförbundets internationella och solidariska arbete, tillsammans är vi starka!

Hjärtligt välkommen!

Konferensen äger rum 4-5 november digitalt via Zoom.

Datum & tid

4 november kl 13.00-17.00 och 5 november 8.30-12.00

Zoom, en länk kommer att skickas till dig tillsammans med bekräftelse.

Ledighet/tjänstledighet

Sök ledighet med lön hos din arbetsgivare.

Kursledare

Internationella enheten:

Ina Eriksson, Robert Gustafson, Joakim Olsson, Eva Elmstedt Friskö.

Anmäl dig i Kusther senast 26 oktober.

Frågor?

Vänd dig till Katarina Burstein, katarina.burstein@lararforbundet.se.

Klicka här!