En hälsning i dessa tuffa tider!

Idag skiner solen i Arvika och man känner verkligen att våran står på glänt. I dessa dagar är det verkligen behövligt att njuta av varje strimma ljus där finns.

Vi vet att vi är många som kämpar på allt vi kan just nu för att få våra verksamheter att gå ihop. Denna covid-19 har ställt till det för många i samhället och vi råddar och gör vårt bästa allihopa för att få alla våra pussel att gå ihop både på jobbet och privat.

Vi i Lärarförbundet i Arvika har sedan tidigare meddelat att vi inte kommer att göra fler arbetsplatsbesök i vår men istället kan alla skolor och förskolor vänta sig en liten hälsning som gått med internposten idag. Eftersom många i personalen är frånvarande så kan vi väl hjälpas åt att se till att hälsningen hamnar på rätt plats på arbetsplatsen?

Stort tack på förhand!

Hälsningar styrelsen.