Under juni månad hade vi tyvärr vissa tekniska problem med våra fakturor. Har du frågor? Läs mer här. →

​Utbildning för skolledare – en värdefull medlemsförmån!

För dig som är ny som är ny skolledare eller för dig som vill bli stärkt i din ledarroll är det dags att anmäla sig till höstens utbildningar.

Utbildningarna bekostas av Lärarförbundet och är öppen för alla medlemmar i Lärarförbundet Skolledare. Lärarförbundet står för konferenskostnader, resor, kost och logi (generellt erbjuds logi endast medlemmar boende utanför Stockholmsområdet). Samtliga utbildningar leds av yrkesverksamma skolledare.

Chef och Ledarskap – Ny som skolledare

En utbildning för dig som nyligen tillträtt en skolledartjänst och vill ha inspiration och stöd i din yrkesroll.

Chef och Ledarskap – med fokus på ledarskap och vardagen som skolledare

Den här utbildningen har en bred ingång. Ledarskap och din vardag som skolledare kommer att stå i centrum.

Chef och Ledarskap – forskning, kommunikation och omvärldsspaning

I den här utbildningen ligger fokus på att få ökad kännedom om ledarskapsforskning, kommunikativt ledarskap och omvärldsspaning

Varmt välkommen med din anmälan och vill du inte delta själv så bjud in din rektorskollega att bli medlem så kan ni gå tillsammans.

Under rådande Coronapandemi kan förutsättningarna för utbildningen ändras under hösten.