Trycksaker, böcker, profilmaterial & webbdynamiska mallar

I Lärarförbundets webbshoppar hittar du skrifter, böcker och material till våra olika kampanjer. Här finns till exempel affischer, flygblad och Lärarförbundets kalender. Men också mallar för lokal anpassning. Kom ihåg att logga in på webbplatsen när du ska beställa - då är det billigare!

Trycksaker

Här hittar du Lärarförbundets trycksaker som du i de flesta fall kan ladda ned utan kostnad.

Till webbshoppen för trycksaker

Profilprodukter

Här hittar du Lärarförbundets profilmaterial. Här finns till exempel också förbundets almanacka - Lärarförbundets kalender för läsåret 2018/19 . En utmärkt kalender för dig som jobbar i skolan.

Vill du beställa en studentkalender kan du göra det hos närmsta studerandeinformatör.

Till webbshoppen för kläder och profilmaterial

Mallar för lokal anpassning av material

De webbdynamiska mallarna är enbart tillgängliga för förtroendevalda och anställda inom Lärarförbundet, och kräver inlogg med organisationens mejladresser. Här kan man anpassa infoblad, affischer, flyers och delningsbilder för sociala medier med eget textinnehåll och lokal logotyp.

Till webbdynamiska mallar

Lärarförlaget

Lärarförlaget, som ägs av Lärarförbundet, ger ut böcker för kompetensutveckling och inspiration inom områdena skola, förskola, lärarfortbildning och pedagogik. Några av böckerna är skrivna av yrkesverksamma lärare och förskollärare som delar med sig av sina erfarenheter. En del är framtagna i samarbete med någon av Lärarförbundets tidningsredaktioner. Andra är antologier där forskare eller experter inom ett område har bidragit med sina kunskaper. Du som är medlem får medlemserbjudanden på böcker med Lärarförbundets nyhetsbrev.

Kommentarer:

Antti
Antti Friberg

Kommentaren har tagits bort...

• Skapad 2016-06-30 09:46
Antti