Skolledare21

Skolledare21 samlar Sveriges viktigaste chefer - skolledarna. Mötesplatsen består av en konferens med fokus på ledarskap och en fantastisk galamiddag. Varmt välkommen till Chinateatern och Berns Salonger i Stockholm 28 februari till 1 mars 2019.

Skolledare21 vänder sig till Sveriges alla Skolledare med ett program utifrån vad skolledare upplever som relevant i sin vardag, med hänsyn till ett samtids- och framtids-perspektiv. Innehållet bygger på skolledarskapets betydelse för utveckling, förbättring och samhällsbyggande.

Ett utmärkt tillfälle att träffa kollegor från hela landet och samtidigt förkovra sig. Under två dagar har Lärarförbundet skolledare, tillsammans med Meet in Grid som arrangerar SETT, skapat ett helhetspaket. Ett paket med konferens på Chinateatern där inspirerande föreläsningar äger rum dagtid samt galamiddag med prisutdelning under dignande kristallkronor på Berns salonger till kvällen.

Som medlem i Lärarförbundet får du 21% rabatt. Läs mer och bli medlem här!

Annika Dopping är anlitad moderator och kommer leda oss genom de två dagarna. Inbjudna talare är bland annat Gabriella Ekström Filipsson, Jonna Bornemark och Mia Kleregård. Läs gärna hela programmet och mer om de olika talarnas bakgrund här.

Under middagen som består av tre rätter och som ingår i priset hyllar vi skolledare som gjort extra fina insatser med fyra nyinstiftade priskategorier. Pris delas ut till Årets skolledare, Ung skolledare, Årets digitaliseringsledare och Skolutvecklarpriset. Nominera din stjärna senast 8 februari här.

Läs mer och boka din biljett på skolledare21.se/biljetter

Välkommen!