Det är många som ringer till oss just nu och väntetiden kan ibland vara lång. Har du frågor om din faktura kan du läsa mer här. →

Skolledare21

Skolledare21 samlar Sveriges viktigaste chefer - skolledarna. Mötesplatsen består av en konferens med fokus på ledarskap och en fantastisk galamiddag. Varmt välkommen till Chinateatern och Berns Salonger i Stockholm 11-12 mars 2021.

Skolledare21 vänder sig till Sveriges alla Skolledare med ett program utifrån vad skolledare upplever som relevant i sin vardag, med hänsyn till ett samtids- och framtids-perspektiv. Innehållet bygger på skolledarskapets betydelse för utveckling, förbättring och samhällsbyggande.

Ett utmärkt tillfälle att träffa kollegor från hela landet och samtidigt förkovra sig. Under två dagar har Lärarförbundet skolledare, tillsammans med Meet in Grid som arrangerar SETT, skapat ett helhetspaket. Ett paket med konferens på Chinateatern där inspirerande föreläsningar äger rum dagtid samt galamiddag med prisutdelning under dignande kristallkronor på Berns salonger till kvällen.

Som medlem i Lärarförbundet får du 21% rabatt. Läs mer och bli medlem här!

Annika Dopping är anlitad moderator och kommer leda oss genom de två dagarna. Inbjudna talare är bland annat Richard Gerver m fl.

Under middagen som består av tre rätter och som ingår i priset hyllar vi skolledare som gjort extra fina insatser med tre priskategorier. Pris delas ut till Årets rektor, Ung skolledare och Årets digitaliseringsledare. Nominera din stjärna i höst!

Läs mer och boka din biljett på skolledare21.se/biljetter

Välkommen!