Det är många som ringer till oss just nu och väntetiden kan ibland vara lång. Har du frågor om din faktura kan du läsa mer här. →

SETT 2020 sätter hållbarhet i centrum

Träffa oss i vår monter

Årets SETT-dagar går av stapeln 16-18 september på Kistamässan och Lärarförbundet är samarbetspartner även i år. Självklart ger vi dig som medlem rabatt på de olika spåren!

Information från arrangören EasyFairs:

Med anledning av den rådande COVID-19 situationen har vi valt att flytta fram SETT 2020 till 16-18 september. En Q&A är publicerad där vi svarat på frågor gällande köpta konferensbiljetter.

När:

Var: Kistamässan, monter D:36

Pedagogisk utveckling med barn och elever i centrum. Det har varit utgångspunkten för årets tema. I år kommer vi att utforska hållbarhet utifrån olika aspekter såsom de sociala, ekonomiska och ekologiska. Hur skapar vi en hållbar arbetsplats och en hållbar undervisning som ligger i linje med samhällsutvecklingen? Detta och mycket mer på SETT 2020.

Två olika spår kan väljas och kombineras utifrån intresse. Klicka på länkarna nedan för att köpa biljett:

Spår 1: Pedagogik & Didaktik

Spår 2: Ledning & Utveckling

Som medlem i Lärarförbundet får du 10% rabatt på konferensbiljetten. Att komma in på mässan och ta del av utställningen är helt kostnadsfritt.

Här hittar du programmet i sin helhet!