SETT 2020 sätter hållbarhet i centrum

Träffa oss i vår monter

Årets SETT går av stapeln 21-23 april och Lärarförbundet är samarbetspartner även i år. I vår mötesplats har du möjlighet att lyssna till spännande föredrag, möta ombudsmän, stärka dig med en shot och vila fötterna bland mycket annat. Självklart ger vi dig som medlem rabatt på de olika spåren!

När: 21-23 april 2020

Var: Kistamässan, monter D:36

Pedagogisk utveckling med barn och elever i centrum. Det har varit utgångspunkten för årets tema. I år kommer vi att utforska hållbarhet utifrån olika aspekter såsom de sociala, ekonomiska och ekologiska. Hur skapar vi en hållbar arbetsplats och en hållbar undervisning som ligger i linje med samhällsutvecklingen? Detta och mycket mer på SETT 2020.

Två olika spår kan väljas och kombineras utifrån intresse. Klicka på länkarna nedan för att köpa biljett:

Spår 1: Pedagogik & Didaktik

Spår 2: Ledning & Utveckling

Som medlem i Lärarförbundet får du 10% rabatt på konferensbiljetten. Att komma in på mässan och ta del av utställningen är helt kostnadsfritt.

Här hittar du programmet i sin helhet!