Semestra i Italien

Längs den italienska kusten i Toskana, finns det en fantastiska semester- och konferensanläggning som är svenskägd: Riva del Sole. Som medlem har du rabatt på boendet!

Riva del Sole är svenskägt och ligger 18 mil norr om Rom, beläget i det vackra och böljande landskapet Toscana med dess vinodlingar och olivlundar. Du bor i bekväma lägenheter med självhushåll, skuggigt placerade i pinjeskogen, eller på det fyrstjärniga hotellet, endast ett stenkast från den kilometerlånga privata sandstranden.

Som medlem i Lärarförbundet får du 20 procent rabatt på lägenheter och 10 procent på hotell på Riva del Sole Resort & SPA.

Riva del Sole ligger i det frodiga och böljande landskapet Toscana, i en vacker grönskande pinjeskog och nära havet. Res på utflykt till kulturella städer och sevärdheter i centrala Italien (Florens, Pisa, Rom) eller njut av vinprovningar på någon av de närliggande vingårdarna.

Ta chansen att vila upp dig i SPA-anläggningen – med Jacuzzi, bastu, Beauty Center – eller håll dig i form i det välutrustade gymmet. Riva del Sole erbjuder också pooler, barer, restaurang, underhållning, idrottsaktiviteter och barnklubb.

Lägenheterna är placerade i den skuggiga pinjeskogen, medan hotellet ligger endast ett stenkast från den privata sandstranden.

Så bokar du

Boka din semester på Riva del Sole

Du når även Riva del Sole via e-post bokning@rivadelsole.it och tfn 08-21 47 43.

Kommentarer:

Anonym

Seiten där medlemmar i LF kan hyra stuga/hotell/lägenhet i Italien är mycket dålig! Svårt att få information om storlek på lägenheter etc. Ska det vara en medlemsförmån borde det vara lättare att överblicka utbudet!

• Skapad 2015-07-09 08:56