Så loggar du in på lararforbundet.se

På Lärarförbundets webbplats har du möjlighet att få innehållet anpassat efter dina intressen. Men det är först när du loggar in som webbplatsen anpassas till dina intressen, var du jobbar och vilken lärare du är. Det finns också sidor som bara är tillgängliga för dig som är inloggad.

Så här fungerar inloggningen på lararforbundet.se

Vill du veta mer om vår webbplats?

Logga in med hjälp av ditt BankId och personaliserad information utifrån din lärarkategori, avdelningstillhörighet och de intressen du har valt. Du kan också kommentera i diskussioner och använda Ställ en fråga. Du får dessutom tillgång till våra verktyg Min lön och Min arbetstid. Utöver de möjligheter sajten ger dig har du många förmåner och kan utnyttja våra medlemserbjudanden.

Jag är ombud och kommer inte åt ombudssidan

Om du testat att logga in på lararforbundet.se/ombud och det inte går kan det vara så att du inte är registrerad som ombud. Ta kontakt med din avdelning och be att de registrerar dig. Du hittar kontaktuppgifter på lararforbundet.se/dinkommun. Ersätt "dinkommun" med namnet på den avdelning du tillhör.

Jag är inte medlem men vill skapa ett konto på lararforbundet.se

Du är välkommen att skapa ett konto på vår webbplats utan att bli medlem. Du får då tillgång till personaliserad information utifrån de intressen du anger. Du kan även kommentera i diskussioner och ställa frågor. Bäst nytta av vår webbplats får du såklart som medlem. Läs mer om vår medlemserbjudande.