Så gör du för att gå ur Lärarförbundet

Vill du av någon anledning avsluta ditt medlemskap i Lärarförbundet? Så här går du tillväga om du vill gå ur.

Logga in på Min Sida. Under rubriken ”Mina uppgifter”, scrolla ner till ”Medlemskap”, där hittar du en länk till ett utträdesformulär där du fyller i dina uppgifter och anger skälet till varför du vill lämna Lärarförbundet. Det är viktigt att vi får återkoppling eftersom vi arbetar med ständiga förbättringar.

Har du frågor och synpunkter om ditt medlemskap, eller vill byta från annat förbund till Lärarförbundet, kontakta Lärarförbundet Kontakt på 0770-33 03 03.

Glöm inte att det finns många bra skäl till att vara medlem i Lärarförbundet.

Kommentarer:

Fredrik

Hej Liselotte!
Om du inte hittar länken till formuläret, ring vår medlemsservice på telefon 0770-33 03 03 så hjälper de dig.

• Skapad 2020-01-21 09:46
Fredrik

Hej Lillian!
Länken ska finnas där. Om du ändå inte hittar den, ring gärna Lärarförbundet Kontakt på 0770-33 03 03, så hjälper de dig.

• Skapad 2019-04-01 13:14