Så blir vi fler! - Det rekryterande samtalet

Som ombud kan du använda vår nätbaserade rekryteringsutbildning som bygger på boken ”Medlemsmodellen”. På bara 30 minuter får du koll på hur du genomför ett lyckat rekryterande samtal.

Syftet med utbildningen är du ska känna dig stärkt som förtroendevald och bli inspirerad att ha dessa viktiga samtal.

Utbildningen är uppbyggd av filmsekvenser som varvas med olika frågeställningar som du ska ta ställning till. Det finns också flera sociala övningar där du delar med dig av dina egna erfarenheter och tar del av andras. Utbildningen avslutas med att du sätter upp ett personligt mål och laddar ner dina anteckningar som du samlat ihop under kursens gång.

Beräknad tid för genomförande är cirka 30 minuter.

Är du ombud når du utbildningen genom att logga in och därefter klicka här för att gå till utbildningen.

Kommentarer:

Katarina
Katarina Frisk

Ursäkta att sidan ligger nere just nu. Anledningen är att ett helt nytt styrelsestöd till alla avdelningsstyrelser är på gång att publiceras. Jag har fått besked att det ska komma upp på onsdag 29/6, då kommer även utbildningen "Så blir vi fler" upp igen.

• Skapad 2016-06-27 11:22
Viktoria
Viktoria Hallin

kommer inte åt utbildningen, får meddelande om att "ingen portal finns på den adressen.."

• Skapad 2016-06-17 10:47
Viktoria

Om Viktoria Hallin

Jag är tidigarelärare med inriktning ma/no. Har arbetat i förskola, grundskola (1-9), träningsskola & inom EDV (enheten för daglig verksamhet) som Handledare & senare som Samordnare för Lindens Aktivitetscenter. Jag är intresserad av ledarskap, medarbetarskap, specialpedagogik och kognitiva hjälpmedel.
Jag arbetar som Biträdande Rektor på Bergby Centralskola & är ledamot i styrelsen för Lärarförbundet Gävle.

Katarina
Katarina Frisk
Svar till Viktoria Hallin

Ursäkta! Sidan ligger nere just nu pga att ett helt nytt styrelsestöd till alla avdelningsstyrelser är på gång att publiceras. Jag har fått besked att det ska komma upp på onsdag 29/6, då kommer även utbildningen "Så blir vi fler" upp igen.
Hälsningar Katarina Frisk

• Skapad 2016-06-27 11:24