Registrera dig som skolledare och administrera dina tidningar

Lärarförbundet ger i dag ut ett antal tidningar som en medlemsförmån. Du har möjlighet att bestämma över vad du vill ha i pappersformat eller vad som passar dig bäst att läsa digitalt.

Om du är skolledare är det viktigt att du är registrerad som detta i Lärarförbundets system bland annat därför att du då får tidningen Chef och Ledarskap automatiskt. Vill du sedan ha en annan tidning, fler eller färre tidningar, kan du ordna detta själv.

Alla medlemmar i Lärarförbundet får Lärarnas tidning i brevlådan. Tidningen kommer ut med 15 nummer per år och är landets största yrkes- och nyhetstidning för lärare. Som medlem får du också Pedagogiska magasinet, en av Sveriges ledande pedagogiska tidskrifter. Den kommer ut med fyra nummer per år.

Du har vidare automatiskt en prenumeration på en ämnestidning för 22 kr/månaden. För den som registrerar sig som skolledare blir detta Chef och Ledarskap, marknadens bästa tidning för skolans chefer. Du kan även välja att prenumerera på ytterligare en eller flera ämnestidningar och då kostar det 22 kr/månad per tidning.

Logga in på dina sidor via lararforbundet.se/minsida

Där kan du registrera dig som skolledare om du inte redan gjort det. Du kan också hantera dina prenumerationer på våra tidningar.