Nihad Bunar signerar bok på Nordiska skolledarkongressen

Nihad Bunar. Bild hämtad från Lärarnas Nyheter, fotograf: Dan Hansson

Under Nordiska skolledarkongressen inns Lärarförbundet Skolledare självklart på plats tillsammans med vår medlem Nihad Bunar. Nihad har skrivit boken Nyanlända och lärande, under tisdagen får de första 50 besökarna en signerad bok!

Den Nordiska skolledarkongressen hålls för 11:e året i rad och har i år huvudtemat olika perspektiv på framtidens ledarskap. Kongressen hålls på Svenska Mässan i Göteborg den 15-16 mars.

Nihad Bunar med hos Lärarförbundet

Lärarförbundet finns med på kongressen som utställare och du hittar oss i vår mötesplats H06:11. På tisdagen ca kl 15.15 kommer Nihad Bunar, medlem i Lärarförbundet att finnas på plats för att möta medlemmar och signerar sin bok Nyanlända och lärande. De första 50 besökarna kommer även att kunna få ett alldeles eget exemplar. Nihad är också en av föreläsarna under Nordiska Skolledarkongressen.

Förutom Nihad har vi bra medlemserbjudanden och du kan få med dig den senaste skolledarrapporten när du besöker oss i vår mötesplats!