Logga in på Lärarförbundet med BankID

​Med anledning av att GDPR införs i EU 25:e maj 2018 fortsätter vi säkra dina personuppgifter.

Från och med 25:e maj kommer funktionen att logga in på Min sida, Förbundsnätet, Utbildningssidorna och Ombudssidorna med hjälp av personnummer/mailadress och lösenord att försvinna. Istället kommer du nå inloggningssäkrade sidor med hjälp av ditt Mobila BankID. Om du inte har BankID kan du skaffa det här.

Medlemskap i fackförening kategoriseras som känslig personuppgift enligt lagen. Det ställer extra höga krav på Lärarförbundet att hantera dina medlemsuppgifter på ett korrekt sätt. Lärarförbundet säkerställer att dina personuppgifter är skyddade och att behandlingen sker i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning.

När du kontaktar Lärarförbundet via telefon 0770-33 03 03 behöver du också använda dig av Mobilt Bank-ID för att identifiera dig.