Lärarförbundets gåva till dig som tar lärarexamen

Går du klart lärarprogrammet snart? Grattis och välkommen ut i yrkeslivet! Som tack för att du valde världens viktigaste yrke vill Lärarförbundet vill ge dig en examensgåva i form av en bok, som du kan hämta ut på ditt lärosäte.

Examenspresenten i år består av två böcker som du kan välja mellan.

Den ena boken heter "Förskollärarens kompetens i förändring" skriven av Sonja Sheridan med flera och riktar sig till förskollärare.

Det andra alternativet heter "Välkommen in i mitt klassrum" av Katja Hvenmark och riktar sig till övriga lärare i skolan.

Här kan du hämta din examesgåva

Du är välkommen att hämta din examensgåva på ditt lärosäte på nedanstående datum, tider och platser. Du kan även hämta ut den vid högskolans informationsdisk. Saknad din studieort detaljerad information eller har du andra frågor om hur och var du kan ta emot din examensgåva, kontakta din avdelning eller din studerandeinformatör på ditt lärosäte.