Kryssa med Tallink Silja

Som medlem i Lärarförbundet får du rabatt på kryssningar med Tallink Silja. Foto: Tallink Silja

Kryssa med Tallink Silja till Finland, Estland och Lettland.

Som medlem i Lärarförbundet har du tillgång till TFI-TCO:s avtal som är tecknat med Tallink Silja AB. Du har möjlighet att utnyttja de rabatter som avtalet omfattar när du skall ut och kryssa privat eller konferera.

Rabatten gäller dagligen och på följande linjer:

Stockholm - Helsingfors, Stockholm - Åbo, Stockholm - Tallinn, Stockholm - Riga, Stockholm - Mariehamn samt Helsingfors - Tallinn

När du bokar resan måste du uppge avtalsnumret 10058 för att få rabatten.

Grupp- och konferensprodukter samt affärsresor

Lärarförbundets medlemmar får 15 procents rabatt på Tallink Silja AB:s Grupp- och Konferensprodukter samt affärsresor. Det gäller dock inte i Commodore Class eller sviter.

Privata reguljära resor och kryssningar

För förmånligt privat resande läs mer på Tallik Siljas webbplats.

Resor med hotellövernattning

Vid grupp- & konferensresor, reguljära affärsresor och kryssningar med hotellövernattning i Finland, Estland och Lettland får du rabatt på båtresan och hytten. Du får också det specialpris på Tallink hotels samt de hotell som Tallink Silja AB samarbetar med och är specificerade i Tallink Siljas resekataloger eller webbsidor.

Ovanstående rabatter kan ej kombineras med andra erbjudanden under samma tidsperiod och gäller ej specialkryssningar såsom till exempel jul- och nyårskryssningar.