Kostnadsfria medlemstidningar för dig som är nyexad lärare

Lärarförbundet är ett professionsförbund och erbjuder dig, som nyexaminerad lärare ett stort stöd i din nya yrkesroll. Förutom en fantastisk bokgåva, erbjuder vi dig en kostnadsfri prenumeration på en ämnes– eller skolformstidning.

Som välkomsterbjudande som yrkesverksam medlem erbjuder Lärarförbundet dig en ämnes- eller skolformstidning utan extra kostnad, utöver Lärarnas tidning och Pedagogiska magasinet. I tidningarna får du tips på hur andra lärare utvecklas och inspiration kring just ditt ämne. Tidningen ingår i din medlemsavgift på 100 kr för ditt första år som ny lärare och medlem.

Så väljer/avslutar du din tidning

Kontakta oss på Kontakten 077-033 03 03 för att få tidningen. Erbjudandet är gratis och gäller under ditt första år som lärare. Därefter betalar du för din tidning.

Fortsätt inspireras på våra kurser

Som medlem i Lärarförbundet kan du även ta del av ett stort utbud av kurser och utbildningar, för att utvecklas och bli inspirerad i din yrkesroll.