Kostnadsfria medlemstidningar för dig som är nyexad lärare

Lärarförbundet är ett yrkesförbund och erbjuder dig, som nyexaminerad lärare ett stort stöd i din nya yrkesroll. Förutom en fantastisk bokgåva, erbjuder vi dig en kostnadsfri prenumeration på en ämnes– eller skolformstidning. Den ingår i din medlemsavgift på 100 kronor första året som ny lärare.

Som välkomsterbjudande som yrkesverksam medlem erbjuder Lärarförbundet dig en ämnes- eller skolformstidning utan extra kostnad, utöver Lärarnas tidning och Pedagogiska magasinet. I tidningarna får du tips på hur andra lärare utvecklas och inspiration kring just ditt ämne. Tidningen ingår i din medlemsavgift på 100 kr för ditt första år som ny lärare och medlem.

Så väljer du din tidning

Välj din tidning genom att gå in på lararforbundet.se/kontakt. Skriv i meddelanderutan vilken tidning du önskar. Erbjudandet är gratis och gäller under ditt första år som lärare.

Du kommer att få en inbetalningsavi hemskickad i din brevlåda.

Fortsätt inspireras på våra kurser

Som medlem i Lärarförbundet kan du även ta del av ett stort utbud av kurser och utbildningar, för att utvecklas och bli inspirerad i din yrkesroll.

Så avslutar du din prenumeration

När detta erbjudande är slut betalar du 22 kronor per mån för din tidning. Vill du avsluta din prenumeration hör du av dig till Lärarförbundet genom att fylla i likt ovan.