Jobba hos Lärarförbundet

​Vill du jobba med ge världens viktigaste yrke bättre villkor och förutsättningar? Att jobba på Lärarförbundet innebär att arbeta med Sveriges mest diskuterade fråga. Här kan du hitta våra lediga jobb.

Skolan är en fråga avgörande för Sveriges framtid. Vi brukar säga att allt börjar med en bra lärare. Och lärare ska ha bra löner och bra villkor. Oavsett vad du jobbar med på Lärarförbundet är det en arbetsplats för en dynamisk yrkesutveckling. Gillar du tempo, utmaningar och att jobba med positiva och duktiga människor, då är Lärarförbundet arbetsplatsen för dig.

Vi är stolta över att vi 2016 vann Guldnappen och därmed utsågs till Sveriges bästa arbetsgivare för småbarnsföräldrar. Vi är också stolta över resultatet från vår senaste medarbetarundersökning. Den visade att hos oss är ledarskapet bra, stämningen god och medarbetarna upplever att de arbetar mot tydligt uppställda mål.

Lärarförbundets kansli består av det centrala kansliet i Lärarnas hus på Stora Essingen i Stockholm och elva regionkontor runt om i landet. Träffa ett par av oss som arbetar här.

Kommentarer:

Johan
Johan Wikström

Hej! Här hittar du lediga tjänster på Lärarförbundet: https://www.lararforbundet.se/artiklar/jobba-hos-oss

Lärarnas A-kassa är en separat organisation som du hittar här. http://www.lararnasakassa.nu/

/Johan Wikström, webbredaktör

• Skapad 2014-07-14 10:19
Johan

Om Johan Wikström

Webbredaktör på Lärarförbundet

Åsa
Åsa Andersson