​​Inspirationskväll med Babben Larsson: Friskvård a la Babben

Varför mår vi fortfarande ibland dåligt när vi har det så bra? Babben Larsson föreläser med en blandning av humor och allvar om målsättningar, balans i livet och snubbeltrådar i vardagen. Anmäl dig idag till Lärarförbundets inspirationskväll.

En föreläsning med Babben Larsson är en vitamininjektion som får dig att se med nya, friskare och gladare ögon på livet! sitt vanliga underhållande sätt föreläser Babben om drivkrafter, egenskaper och programmeringar som ställer till det för oss ett omedvetet plan. Här blandas skämt och allvar.

Missa inte Lärarförbundets inspirationskväll i Göteborg den 1/11 (fullbokad!), Kalmar den 8/11, Piteå den 16/11 och Malmö den 21/11 (fullbokad!). Vi vill inspirera dig i din i vardag och ge en lustfylld kväll med glädje och som även spiller över i din yrkesvardag. I höst bjuder vi dig som är medlem på en föreläsning om självkänsla och i vilka olika former stress kan visa sitt fula tryne. Visst är vi moderna, uppdaterade och superflexibla, men vi släpar också bagage som vi ärvt eller började packa redan under uppväxten.

Läs mer om Babben Larsson