Friskvård á la Babben - inspirationskvällar med Babben Larsson våren 2017

Varför mår vi fortfarande ibland dåligt när vi har det så bra? Babben Larsson föreläser med en blandning av humor och allvar om målsättningar, balans i livet och snubbeltrådar i vardagen. En gratis medlemskväll med guldkant.

En föreläsning med Babben Larsson är en vitamininjektion som får dig att se med nya, friskare och gladare ögon på livet! sitt vanliga underhållande sätt föreläser Babben om drivkrafter, egenskaper och programmeringar som ställer till det för oss ett omedvetet plan. Här blandas skämt och allvar.

Anmälan är stängd.

Missa inte Lärarförbundets inspirationskväll för medlemmar på följande orter

• Östersund den 16/5
  • Jönköping den 17/5
  • Uppsala den 19/5

Vi vill inspirera dig i din i vardag och ge en lustfylld kväll med glädje och som även spiller över i din yrkesvardag. I vår bjuder vi dig som är medlem på en gratis föreläsning om självkänsla och i vilka olika former stress kan visa sitt fula tryne. Visst är vi moderna, uppdaterade och superflexibla, men vi släpar också bagage som vi ärvt eller började packa redan under uppväxten.

Hösten 2016 inspirerade Babben medlemmar i Kalmar, Malmö, Göteborg och i Piteå. Nu kommer hon tillbaka och föreläser hos ytterligare tre avdelningar.

Läs mer om Babben Larsson

Kommentarer:

Katarina
Katarina Frisk

Hej Stephanie, föreläsningen med Babben är helt kostnadsfri för dig som är medlem i Lärarförbundet. Vi vill gärna ge våra medlemmar en energikick i en rolig men ofta arbetstyngd vardag.

• Skapad 2017-03-17 14:00
Stephanie
Stephanie Chabay

Hej!
Jag kan inte hitta tider och kostnad för denna föreläsning.
Vart kan jag se det?
Tack på förhand!

• Skapad 2017-03-17 10:55
Katarina
Katarina Frisk

TACK Elisabeth för att du frågar!
Den länken skulle jag ha uppdaterat tidigare. Nu går det bra att anmäla sig.

• Skapad 2017-03-01 11:04
Elisabeth