Friskvård á la Babben - inspirationskvällar med Babben Larsson hösten 2017

Varför mår vi fortfarande ibland dåligt när vi har det så bra? Babben Larsson föreläser med en blandning av humor och allvar om målsättningar, balans i livet och snubbeltrådar i vardagen. En gratis medlemskväll med både humor och allvar.

En föreläsning med Babben Larsson är en vitamininjektion som får dig att se med nya, friskare och gladare ögon på livet! sitt vanliga underhållande sätt föreläser Babben om drivkrafter, egenskaper och programmeringar som ställer till det för oss ett omedvetet plan. Här blandas skämt och allvar.

Babben föreläser i höst i Linköping 23/10, Gävle 24/10, Kungsbacka 26/10.
Anmälan öppnar den 15 augusti.

Vi vill inspirera dig i din i vardag och ge en lustfylld kväll med glädje och som även spiller över i din yrkesvardag. I vår bjuder vi dig som är medlem på en gratis föreläsning om självkänsla och i vilka olika former stress kan visa sitt fula tryne. Visst är vi moderna, uppdaterade och superflexibla, men vi släpar också bagage som vi ärvt eller började packa redan under uppväxten.

Babben har tidigare inspirerat medlemmar i Jönköping, Uppsala, Östersund, Kalmar, Malmö, Göteborg och i Piteå. I höst är hon tillbaka och föreläser hos ytterligare tre avdelningar.

Läs mer om Babben Larsson

Kommentarer:

Katarina Frisk

Hej Carina, datumen för hösten är ännu inte fastställda så det går inte att anmäla sig ännu.

• Skapad 2017-06-22 14:14
Carina
Carina Svanström

Var anmäler jag mig?

• Skapad 2017-06-21 16:13
Katarina Frisk

Hej Stephanie, föreläsningen med Babben är helt kostnadsfri för dig som är medlem i Lärarförbundet. Vi vill gärna ge våra medlemmar en energikick i en rolig men ofta arbetstyngd vardag.

• Skapad 2017-03-17 14:00
Stephanie
Stephanie Chabay

Hej!
Jag kan inte hitta tider och kostnad för denna föreläsning.
Vart kan jag se det?
Tack på förhand!

• Skapad 2017-03-17 10:55
Katarina Frisk

TACK Elisabeth för att du frågar!
Den länken skulle jag ha uppdaterat tidigare. Nu går det bra att anmäla sig.

• Skapad 2017-03-01 11:04
Elisabeth