Friskvård à la Babben

Varför mår vi fortfarande ibland dåligt när vi har det så bra? Om detta turnérade och föreläste Babben för Lärarförbundets medlemmar under ett par år. Med en blandning av humor och allvar om målsättningar, balans i livet och snubbeltrådar i vardagen. En gratis medlemskväll med både humor och allvar.

En föreläsning med Babben Larsson är en vitamininjektion som får dig att se med nya, friskare och gladare ögon på livet! På sitt vanliga underhållande sätt föreläser Babben om drivkrafter, egenskaper och programmeringar som ställer till det för oss på ett omedvetet plan. Här blandas skämt och allvar.

Föreläsningen var gratis för medlemmar och handlade om självkänsla och i vilka olika former stress kan visa sitt fula tryne. Visst är vi moderna, uppdaterade och superflexibla, men vi släpar också på bagage som vi ärvt eller började packa redan under uppväxten.

Lärarförbundets Inspirationskvällar är populära bland våra medlemmar. Det är föreläsningar som ger inspiration och energi, både i din yrkesprofession och i vardagen.

Babben turnerade på följande orter för Lärarförbundet

• Falun
  • Gotland
  • Gällivare