Förmånliga lån för dig som är medlem

Känns det jobbigt att förhandla med banken? Vi har gjort det åt dig! Flera banker erbjuder dig som medlem i Lärarförbundet förmånliga lån.

Danske bank

Samarbetet mellan Lärarförbundet och Danske Bank ger dig som medlem en hel del exklusiva förmåner som kan stärka din ekonomi. Du får bland annat:

• En av marknadens lägsta bolåneräntor
  • Kontopaket med unik medlemsrabatt
  • Fördelaktiga bil- och båtlån
  • VIP-nummer för bästa service
  • Smidig digital rådgivning
  • Läs mer om erbjudandet här och ansök online

SEB

Medlemslån

Passa på att ansök om ett förmånligt medlemslån via SEB. Tack vare ditt medlemskap i Lärarförbundet får du en låg ränta och du betalar inga avgifter. Låna från 20 000 upp till 350 000 kronor. Du behöver inte ha dina övriga bankaffärer hos SEB och du kan när som helst lösa lånet utan extra kostnader. Läs mer och ansök direkt på SEB:s webbplats. Telefonnummer till SEB är 0771-365 365.

Bolån

Du som är medlem i Lärarförbundet kan ansöka om bolån hos SEB. Läs mer om om erbjudandet på seb.se/tco. Där kan du också följa erbjuden bolåneränta, den uppdateras dagligen cirka 09.15. Läs mer om SEB:s erbjudanden på www.seb.se/tco

Swedbank

Medlemslån Swedbank

TCOs medlemslåneavtal med Swedbank har upphört. Befintliga kunder påverkas inte under den bindningstid man har.

Några nya lån med hänvisning till avtalet kommer dock ej att tecknas fr o m maj månad.

Nordea

Det bolåneavtal TCO har haft med Nordea upphör 2017-03-01. Befintliga kunder påverkas inte under den bindningstid man har.

Kommentarer:

Tord
    Tord Söderqvist

Länken till Danske Bank fungerar inte.

• Skapad 2017-04-05 08:57
    Tord

Om Tord Söderqvist

Specialpedagog i Håbo kommun, tidigare rådgivare SPSM. Ledamot i referensorganet Särskola och specialpedagogik.