Föreläsarbanken: Micke Darmell

Micke Darmells föreläsningar präglas av värme, humor och delaktighet och hans närvaro på scen ger trygghet för åhörarna. Hans passion för sina ämnen skapar intresse och inspiration till förändring

Micke är en mycket uppskattad och anlitad föreläsare och mötesevangelist. Hans mission är att skapa bättre möten - Sådana möten som du går på på jobbet och möten mellan människor. Micke är inte en säljare av sina budskap - han är en missionär. Hans passion för sina ämnen skapar intresse och inspiration till förändring. Hjärteämnen; Den ständiga uppkopplingen, effektivare möten, härvaro och möteskultur.

Läs mer om hur du bokar en föreläsare.

Föreläsningar

Uppkopplad eller Avkopplad

Hur bibehåller vi goda relationer i en ständigt uppkopplad värld?

I en värld där trycket på arbetsplatserna är större än någonsin och där vi anser att tiden är den största bristvaran i privatlivet behöver vi fundera över vad vi faktiskt vill lägga vår tid på. Trots detta spenderar den genomsnittlige svensken 75 minuter på Facebook varje dag och 17 minuter med fokus på sina barn. Var det egentligen så vi ville ha det?

Alla relationer idag påverkas av den ständiga uppkopplingen - många gånger på ett positivt sätt. Dock gör den ständiga uppkopplingen det svårare att vara härvarande vilket också gör det svårare att verka i team.

Hur kan man hitta ett sätt som fungerar bra för en själv? Föreläsningen ger konkreta tips och verktyg på hur du kan göra små förändringar som känns som stora steg.