Förändring för dig som fått flera avier samtidigt

Lärarförbundet kommer inom kort att få ett nytt aviseringssystem som förenklar och effektiviserar vår administration. En funktion som försvinner är möjligheten att få fyra inbetalningskort vid samma tillfälle.

Vi vet att många har tyckt att det har varit praktiskt att få flera avier samtidigt och kunna betala dem alla på en gång. Därför vill vi tipsa om att det går att betala via autogiro. Det är enkelt och miljövänligt. Pengarna dras automatiskt från ditt konto och du slipper hålla reda på när avgiften ska betalas.

Vad händer nu?

Du som tidigare har fått fyra inbetalningskort åt gången kommer med start redan under v.37 istället att få ett inbetalningskort per månad hemskickat.

Går det att göra undantag?

Tyvärr inte.

Vart vänder jag mig om jag har frågor?

Hör av dig till Lärarförbundet Kontakt genom att ringa 0770-33 03 03 eller logga in och skriv din fråga i detta formulär.