Bokmässan 2017 - rabatterade biljetter och författarsamtal

Missa inte Bokmässan i Göteborg den 28 september - 1 oktober. I vår mötesplats hittar du Pedagogikscenen som gästas av författare som Anne-Marie Kjörling och Per Kornhall. Som medlem får du rabatt på din biljett!

Pedagogikscenen Bokmässan nr 2
Inspirerande författarträffar på Pedagogikscenen

Lärarförbundet arrangerar flera aktiviteter på Bokmässan. I vår monter, C05:21, bjuder vi varje dag in flera författare till vår Pedagogikscen som vi arrangerar tillsammans med Natur & Kultur och Lärarförlaget. Pedagogikscenen kommer bland annat att gästas av författaren Anne-Marie Körling som berättar om boken Textsamtal & bildpromenader och Jim Cummins som berättar om boken Flerspråkighet och bildning i en utmanande tid. Passa även på att fika schysst i vår monter, vi bjuder på Fairtrade-kaffe, och ställ fackliga frågor till våra experter.

Få rabatt på din biljett till Bokmässan!

Som medlem i Lärarförbundet får du rabatt och köper din biljett direkt av Bokmässan. Med rabatt kostar din dagsbiljett valfri dag 150 kr (ord. pris 245 kr) och seminariekortet 2 160 kr (ord. pris 2 880 kr).

Länk till beställning av entrébiljett på Bokmässans hemsida. Använd koden LF2017.
Entrébiljett Bokmässan 2017

Länk till rabatterat pris för 4-dagars seminariebiljett:
4-dagars seminariebiljett Bokmässan 2017

Pedagogikscenens program på Bokmässan 2017

Programmet är i skrivande stund inte helt klart, men vi kan redan nu locka med författare och böcker som Lena Edlund, De yngsta barnen och läroplanen, Alf Solander, Konsten att leda en skola, Emma Leijnse, Vad gör vi med pojkarna?

Håll dig uppdaterad genom att följa oss på Twitter: @Lararforbundet och via taggen #pedagogikscenen