Beställ trycksaker, böcker och profilmaterial från Lärarförbundet och Lärarförlaget

I Lärarförbundets materialkatalog och webbshop hittar du skrifter, böcker och material till våra olika kampanjer. Här finns till exempel affischer, flygblad och Lärarkalendern. Kom ihåg att logga in på webbplatsen när du ska beställa - då är det billigare!

Gör din beställning av trycksaker i materialkatalogen

Gör din beställning av kläder och profilmaterial i webbshopen

I webbshopen hittar du Lärarförbundets profilmaterial.

I materialkatalogen hittar du Lärarförbundets trycksaker som du i de flesta fall kan ladda ned utan kostnad.

Vill du beställa en studentkalender kan du göra det hos närmsta studerandeinformatör.

Lärarförlaget

Lärarförlaget, som ägs av Lärarförbundet, ger ut böcker för kompetensutveckling och inspiration inom områdena skola, förskola, lärarfortbildning och pedagogik. Några av böckerna är skrivna av yrkesverksamma lärare och förskollärare som delar med sig av sina erfarenheter. En del är framtagna i samarbete med någon av Lärarförbundets tidningsredaktioner. Andra är antologier där forskare eller experter inom ett område har bidragit med sina kunskaper. Du som är medlem får medlemserbjudanden på böcker med Lärarförbundets nyhetsbrev.

Kommentarer:

Antti
Antti Friberg

Kommentaren har tagits bort...

• Skapad 2016-06-30 09:46
Antti