Beställ böcker och material av Lärarförbundet och Lärarförlaget

I Lärarförbundets materialkatalog hittar du skrifter, böcker och material till våra olika kampanjer. Här finns också profilprodukter som till exempel vår kalender och kläder. Kom ihåg att logga in på webbplatsen när du ska beställa - då är det billigare!

Gör din beställning i Lärarförbundets webbshop - materialkatalogen

I materialkatalogen kan du bland annat köpa profilprodukter, som till exempel t-shirts och kaffemuggar. Du kan även hitta flygblad och broschyrer, som du kan ladda ned utan kostnad. Vill du beställa en studentkalender kan du göra det hos din närmsta studerandeinformatör.

Beställ Lärarkalender 2017 - 2018

Beställ Lärarförbundets T-shirt

Lärarförlaget

Lärarförlaget, som ägs av Lärarförbundet, ger ut böcker för kompetensutveckling och inspiration inom områdena skola, förskola, lärarfortbildning och pedagogik. Några av böckerna är skrivna av yrkesverksamma lärare och förskollärare som delar med sig av sina erfarenheter. En del är framtagna i samarbete med någon av Lärarförbundets tidningsredaktioner. Andra är antologier där forskare eller experter inom ett område har bidragit med sina kunskaper. Du som är medlem får medlemserbjudanden på böcker med Lärarförbundets nyhetsbrev.

Kommentarer:

Antti
Antti Friberg

Kommentaren har tagits bort...

• Skapad 2016-06-30 09:46
Antti