Aktuella medlemserbjudanden för pensionerade lärare

För dig som är pensionerad lärare erbjuder Lärarförbundet olika former av rabatter eller möjligheter att åka på resa.

De här erbjudanden kan du som ä pensionerad medlem i Lärarförbundet ta del av just nu.

Utvecklas med Sensus

Medlemmar i Lärarförbundet har 25 % rabatt (max 1000 kr) vid deltagande i Sensus cirkelverksamhet eller kulturprogram. Se aktuellt utbud på www.sensus.se. Välj vilket län du är intresserad av.

Baskien med besök i Rioja - en smakfull resa

Den 1-7 oktober 2018 arrangerar Specialresor en resa Baskien för pensionärer i Lärarförbundet:

Följ med oss på en resa till Baskien i norra Spanien, en region som erbjuder en spännande blandning av kultur, historia, natur, god mat och välsmakande viner! Vi bekantar oss med Bilbao och besöker självklart det världsberömda Guggenheimmuséet. Vi besöker den exklusiva kuststaden San Sebastian med sina vackra stränder och vi vistas en dag i det välkända vindistriktet Rioja. Läs mer hos Specialresor.

Kommentarer:

Kent
Kent Staaf

Är det inte dags att ta bort den här sidan! Eller ordna några resor och rabatter!

• Skapad 2017-08-31 15:32