Åk till Åland med Birka

Foto Birka Cruises

Under hösten kommer du som medlem i Lärarförbundet att få tillgång till ett generöst erbjudande med Birka Cruises som just nu är under förhandling.

Unna dig en härlig kryssning med med god mat och dryck, shopping och massor av skön musik. I Birkas nya vinterträdgård Terrassen by Birka kan du ta ett dopp i poolen, lapa sol eller njuta av svenska tapas och ett gott glas vin. Slappna av ordentligt i Birkas lyxiga spa- och relaxavdelning med utomhusjacuzzi eller bastu med panoramautsikt.

Avtalet håller för närvarande på att förhandlas fram och kommer att presenteras under hösten.

Kommentarer:

Ann-Christine
Ann-Christine Lindén

På länkade sidan till Birka.se hittar jag inget om detta. Ringer man dem för att boka? Vad uppger man? Endast att man är medlem?/Anki

• Skapad 2017-09-19 14:47
Ana
Ana Esteban
Svar till Ann-Christine Lindén

Hej Ann-Christine! Vi håller för närvarande på att invänta ett erbjudande från Birka Cruises, så du kommer inom kort att kunna se vilken rabattkod som gäller. Har dessvärre inget datum på exakt när så jag får be dig att titta in på denna sida om en vecka eller så. Bästa hälsningar, Ana Esteban/Lärarförbundet.

• Skapad 2017-09-19 15:33
Ana

Om Ana Esteban

Arbetar med marknadsföring och rekrytering på Lärarförbundet.

Anonym

Hej finns det några erbjudanden som gäller för 2017?
/Eva

• Skapad 2017-03-15 07:32

Vad gäller nu då?

• Skapad 2016-07-03 21:20
Anonym

Kommentaren har tagits bort...

• Skapad 2016-05-26 09:27
Johan
Johan Wikström
Svar till Anonym

Hej anonym! Nu har vi uppdaterat erbjudandet, som i skrivande stund gäller till och med den 29 juni 2016.

• Skapad 2016-05-31 13:47
Johan