Nu kan du själv administrera dina tidningar

Lärarförbundet ger i dag ut ett antal tidningar som en medlemsförmån till dig som medlem. Nu har du möjlighet att själv bestämma över vad du vill ha i pappersformat eller vad som passar dig bäst att läsa digitalt.

Alla medlemmar i Lärarförbundet får Lärarnas tidning hem i brevlådan. Tidningen kommer ut med 15 nummer per år och är landets största yrkes- och nyhetstidning för lärare. Som medlem får du också Pedagogiska magasinet, en av Sveriges ledande pedagogiska tidskrifter. Den kommer ut med fyra nummer per år.

Som medlem har du också automatiskt en prenumeration på en ämnestidning för 22 kr/månaden. Du kan även välja att prenumerera på ytterligare en eller flera ämnestidningar och då kostar det 22 kr/månad per tidning. För nya studerandemedlemmar är en ämnestidning gratis.

Vill du prenumerera eller avbeställa någon av våra tidningar?

Nu kan du styra det själv genom att logga in på dina sidor lararforbundet.se/minsida