Senast uppdaterad

2021-11-04

Missa inga viktiga nyheter - Skolledarnytt varje vecka

Skolledarnytt är nyhetsbrevet för dig som är skolledare. Här får du varje torsdag de viktigaste nyheterna samt tips på utbildningar och föreläsningar. Genom ett unikt samarbete med JP Infonet erbjuder vi också svar på aktuella skoljuridiska spörsmål.

Skolledarnytt är ett nyhetsbrev från Chef & Ledarskap och Lärarförbundet Skolledare. Fyll i dina uppgifter och få en gratis prenumeration i dag. Du kan teckna prenumeration även om du inte är medlem i Lärarförbundet Skolledare. Genom att prenumerera godkänner du att Lärarförbundet Skolledare behåller dina uppgifter för att kunna skicka aktuella erbjudanden och information.

Prenumerera på Skolledarnytt!
Välj prenumeration

Frågor och svar om skoljuridik

JP Infonets jurister förklarar och reder ut skoljuridiska oklarheter i Skolledarnytt varje vecka. Till vardags jobbar juristerna med informationstjänsten JP Skolnet som erbjuder rättsligt stöd i skoljuridiska frågor och ger tillgång till de senaste lagändringarna, domarna och besluten.

Läs tidigare Skolledarnytt

Om du är medlem i Lärarförbundet Skolledare eller om du anmält prenumeration och ändå inte får brevet kan det vara så att det hamnar i skräpposten i din mejl. Gå in mappen "Skräppost" eller "Övriga mejl". Öppna brevet och flytta över det till din inkorg så ska det komma rätt nästa gång.

Lärarförbundet Skolledares kalendarium hösten 2022

Gå med idag