Bokm ssan
Senast uppdaterad

2019-08-29

Medlemserbjudande Bokmässan

Lärarförbundet arrangerar en mängd programpunkter på Bokmässan i Göteborg. Naturligtvis får Lärarförbundet medlemmar rabatt på entrébiljetten!

Medlemserbjudande Bokmässan

Träffa oss i vår monter eller fördjupa dig i våra seminarium på pedagogikscenen. Välkommen till Lärarförbundets mötesplats, monter: C05:21. Medlemmar får rabatt på entrébiljetten.

Läs vad Lärarförbundet gör på plats via dina här länken!

I ditt medlemskap får du rabatt på biljetter och seminarier. Se mer info nedan:

SEMINARIEKORT
För att ta del av seminarierna under Bokmässan 2019 behöver du ett seminariekort. Det finns några olika varianter att välja mellan. Seminariekortet är personligt och gäller endast den person vars namn står på kortet.

• Guldkortet Guldkortet (tidigare 4-dagars seminariekortet) innehåller många förmåner och erbjudanden. Pris för medlem i Lärarförbundet: 2 160 kr (ord pris 2 880 kr)

SKOLSPÅRET
Skolspåret består av ett urval seminarier ur Bokmässans ordinarie program, speciellt utvalda för dig som arbetar inom skola och utbildning. För att lyssna till dessa seminarier behöver man seminariekort eller Skolspårskort. Skolspårskortet finns som tvådagarskort eller endagskort för torsdag resp fredag. Entré till Bokmässan ingår i kortet. Skolspårskortet är personligt och gäller endast den person vars namn står på kortet.

• Skolspårskort 2 dagar (torsdag och fredag). Pris för medlem i Lärarförbundet: 1 032 kr (ord pris 1 690 kr)
  • Skolspårskort Torsdag. Pris för medlem i Lärarförbundet: 632 kr (ord pris 990 kr)
  • Skolspårskort Fredag. Pris för medlem i Lärarförbundet: 632 kr (ord pris 990 kr)

ENTRÉBILJETT

• Entrébiljett Torsdag. Pris för medlem i Lärarförbundet: 152 kr (ord pris 196 kr)
  • Entrébiljett Fredag. Pris för medlem i Lärarförbundet: 152 kr (ord pris 196 kr)

Alla priser ovan anges exklusive moms.

Beställda biljetter skickas ut när det närmar sig starten för mässan.

Läs mer om Bokmässan 2019.

Så tar du del av din medlemsrabatt

För att kunna ta del av detta erbjudande behöver du vara inloggad som medlem på vår webbplats.

1. Klicka på LOGGA IN längst upp till höger på denna sida
  2. Logga in med BankID
  3. När du loggat in visas information om erbjudandekod/erbjudandelänk nedan (om du har problem med inloggning, kontakta vår medlemsservice, Lärarförbundet Kontakt).