Senast uppdaterad

2022-06-10

Konsten att hantera besvärliga människor

Saknar du konkreta verktyg för att hantera besvärliga personer? Boka in onsdag den 31 augusti då skådespelaren Morgan Alling föreläser om konflikthantering med en stor portion humor.

Vi har alla besvärliga personer omkring oss, kanske träffar du dem på jobbet eller mer privat. Men har du rätt strategier för att hantera dem på bästa sätt? Nu kan du som är medlem delta på vår inspirationskväll och lyssna till Morgan Alling som sätter fingret på bland annat konflikthantering.

Morgan Alling är en fantastisk föreläsare som alltid är rolig men där finns även ett djup och allvar. Med sin egen livsresa, med en trasslig barndom i en dysfunktionell miljö med missbruk, fosterhem, kriminalitet och mobbing, som utgångspunkt kommer han ge dig verktyg till hur du kan skapa en positiv förändring.

Dags att bryta mönster?

Det här blir en föreläsning om kommunikation och konflikthantering, med stor inkänning och många härliga skratt på vägen. Du får tips på hur du kan bryta mönster och omsätta det skadliga till något positivt.

Psykologi kommer varvas med praktiska och konkreta råd samt den senaste forskningen inom beteendevetenskap. Konflikter kopplat till ledarskap och kommunikation, men också konflikter som finns på det individuella och personliga planet kommer Morgan att prata om.

En föreläsning du inte vill missa!

Anmäl dig!

Den här föreläsningen erbjuds i två versioner. Delta digitalt eller på plats i Essinge Konferenscenter.

Datum: onsdag den 31 augusti
Tid: 18.30-20.00 inklusive frågestund