Pexels photo 461077
Senast uppdaterad

2020-04-06

CV-granskning

Vill du ha hjälp med ditt CV? Vår tjänst med CV granskning och personligt brev hjälper dig utvecklas och ta nästa steg i yrkeslivet.

Gå med idag – 3 månader gratis!

Karriärutveckling med CV granskning

Granskning av CV och personligt brev online - svar inom 24 timmar

Få feedback om hur du kan förbättra din ansökan och öka chansen att komma på intervju. Beställ online och få svar inom 24 timmar. Du får både en kvantitativ bedömning med ett poängbaserat omdöme, och en kvalitativ del med personliga råd. Fokus ligger både på att göra din ansökan personlig och formellt korrekt. Vi erbjuder olika granskningsstöd beroende vem du är och vilken tjänst du söker.

Ny i yrkeslivet
För dig som fortfarande studerar eller nyligen tagit examen. Vi lägger fokus på att identifiera dina meriter, demonstrera att du tillgodogjort dig studierna och visa att du har båda fötterna på arbetsmarknaden. Vi hjälper dig att göra din presentation fylligare, förtydliga din karriärriktning och lyfta fram din potential.

Erfaren
För dig som har några års arbetslivserfarenhet och söker en befattning utan verksamhets- eller personalansvar. Kanske söker du dig till en ny skola, eller en roll som förstelärare. Vi lägger extra fokus på hur du bäst drar fördel av den erfarenhet du har och hur du samtidigt visar ett tydligt fokus på framtiden. Vi hjälper dig att skapa en röd linje i din ansökan och visa vad som lett fram till där du är idag och binda ihop det med den tjänst du söker.

Chef
Speciellt utformad för dig som söker en chefsbefattning med verksamhets- eller personalansvar. Vi tittar på dina ledaregenskaper, resultat, din förståelse för verksamheten och tidigare chefserfarenhet.

Så tar du del av detta erbjudande

För att kunna ta del av detta erbjudande behöver du vara inloggad som medlem på vår webbplats.

1. Klicka på LOGGA IN längst upp till höger på denna sida
  2. Logga in med BankID
  3. När du loggat in visas information om erbjudandekod/erbjudandelänk nedan (om du har problem med inloggning, kontakta vår medlemsservice, Lärarförbundet Kontakt).