Press | Other languages | Om webbplatsen | Kontakta oss
Lärarförbundets logotyp.

Other languages

- the Swedish Teachers’ Union - Syndicat national des enseignants de Suède - Federación de Educadores de Suecia - Профессиональный союз учителей Швеции

Lärarförbundet is the largest union for teachers and heads of schools and the fourth largest professional trade union in Sweden. Lärarförbundet has 230 000 members at all educational levels.

We want to improve every child´s educational outcomes; strengthen Sweden´s competitiveness; and build a country full of strong, independent and inventive young people.

In order to achieve these goals schools must be at their very best, and the best way to achieve that is by investing in teachers. It all starts with a good teacher!

Lärarförbundet est la plus grande organisation d’enseignants et de cadres scolaires. Comptant 230 000 adhérents, elle organise toutes les catégories d’enseignants dans l’ensemble du système scolaire.

Lärarförbundet es la mayor organización sindical de docentes, directores de escuela y personal de la educación y la cuarta de Suecia con sus 230 000 socios en todos los niveles de la enseñanza.

Профессиональный союз учителей Швеции («Лэрарфёрбундет») – крупнейшая организация, объединяющая преподавателей и руководителей образовательной сферы, и четвертый по численности профсоюз страны. Он насчитывает 230 000 членов и организует учителей всех категорий в рамках всей общеобразовательной системы.

Bild i bildspel

- för att se dina medlemsuppgifter och din personliga löneutveckling!

Inloggade medlemmar: 3

Avdelningar

Du hör till lokalavdelningen i den kommun där du jobbar.

Medlemsservice

Kontakt@lararforbundet.se
0770-33 03 03 – öppet vardagar kl. 8:00-17:00.
Förändrade öppettider i påsk.

Klicka för att läsa Eva-Lis Siréns senaste krönika

Vad gäller när jag ...