Press | Other languages | Om webbplatsen | Kontakta oss

Innehåll

Inloggningshjälp

Så här loggar du in
För att logga in dig på Min sida skriver du ditt personnummer i rutan ''Användarnamn''. I rutan ''Lösenord'' skriver du in ditt medlemsnummer.
Medlemsnumret hittar du i anslutning till adressuppgiften på baksidan av Lärarnas tidning. Längst ner till höger i adressuppgiften står koden MNR, där sifferkoden är ditt medlemsnummer. Observera att de fyra sista siffrorna i numret inte ska vara med.

Varför logga in?
Om du loggar in kan du se vilka uppgifter som finns om dig i medlemsregistret, du kan också ändra dina uppgifter. Är du inloggad kan du också ta del av lönestatistik, diskutera fackliga och yrkesrelaterade frågor med andra lärare i hela landet, ställa frågor till Webbombudsmannen och se rabatterade medlemspriser på böcker, profilprodukter och broschyrer.

Har du glömt ditt lösenord?
Du som glömt bort ditt lösenord kan sätta tillbaka det till ditt medlemsnummer via formuläret nedan. Medlemsnumret kommer att skickas som ett automatiskt meddelande till din e-postadress. Normalt får du svar inom ett dygn.

Fält markerade med * är obligatoriska och måste fyllas i. Observera att alla inloggningar på Medlemssidorna registreras och vi förbehåller oss rätten att använda dessa uppgifter för interna statistiska uppföljningar.

(12 siffror utan mellanslag)

Observera att lösenordet endast skickas till den adress som finns i medlemsregistret. Har du ingen e-postadress registrerad? Ring medlemsservice 0770-33 03 03.

- för att se dina medlemsuppgifter och din personliga löneutveckling!

Inloggade medlemmar: 4

Avdelningar

Du hör till lokalavdelningen i den kommun där du jobbar.